mandag 9. april 2007

Tilda along.


Dette er mine Tildafigurar for april.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å, desse figurane var flotte! Du har vore flink!

Two sa...

Har du sydd desse no alt???? Lurer på om du vil ta med Påske med Tildas venner på møte i mårå, skal ikkje låne den, men kan evt ta litt bilder. Trur eg har mønster til bæen, men har ikkje hatt tid å leite enno, heklar eg......

Anonym sa...

Fine kaniner du har laga. Sidan du var i Gautvika og gjekk på Mælen, regner eg med at du gjekk opp frå Godals sida. Det er vel enklest å gå opp den veien. Har vart der ein gang men gjekk opp på andre sia, har ikkje fjellkropp men er bygd for flat mark og vind så eg held meg der:-)

Anonym sa...

Har din datter ein fadder som har initsialene A.Ø, for da er du slekt med mannen min langt langt uti, han er fra Ørjavika.
Får ikkje vete noko om ein ikkje spør:-)

Anonym sa...

A.Ø er også fadder til vår elste datter, kom på det når eg leste du bodde på Nordfjoreid. Ha ein fin dag og ei hobbyfylt vår.