søndag 8. november 2009

Syhelg.

I helga har det vorte mykje sying, ferdig med blokk 4 av Hjertelig glede som eg får månedspakke fra Quitekroken. Kom litt etter og da tar det ei tid for å holde seg ajour.
Denne har nabokjerringa sydd, ho har fått interesse for alle dei fine tinga som blir laga. Ho har laga bossposen i helga. Ho har kjøpt seg ny symaskine og da opna det seg ein ny verden.

Når mennene er på Cup finale inntar damene spisestuebordet med symaskinene. Vi håpar dei har hatt det like bra som vi har hatt det.


4 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Så herlig og jeg misunner deg veldig. Sy gjengen min skal møtes til helgen, men mannen min vil på hytta. Hmm jeg lurer på hvem som vinner......

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydeleg hjarteblokk du har sydd!!

Anonym sa...

Høres kjekt og inspirerende ut å være med i en slik lag. Og for en nydelig hjerteblokk.
Ha en god ny hobbyuke!

MITT FARGERIKE sa...

Fine ting du lagar og greit med naboar som kjem med gåver.
Kjekt å treffast å sy i lag, gleder meg til eg skal på kurs i januar.
Ha ei fin veke og nyt veret.