fredag 4. desember 2009

Poser.

Desse to har eg sydd etter mønster som stod i Quiltemagasin 2/08. Bildet med nissene er laga av serviett og med decopasje. Har aldri prøvd det før, vart veldig dekorativt. Kjekt alt nytt ein får lære. Det andre bildet kjøpte eg på Quiltespesialisten Lillehammer i sommer. Veldig kjekt å sy poser, enkelt og greit. Ønsker alle ei god helg.
Desse to posane sydde eg etter mønsteret som sto i siste Quiltemagasinet. Skal brukast til kakemennformene. Stoffet er gamalt og greit å få brukt.

6 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Fine posar, Haldis! God helg til deg og!

Annema sa...

Kjempefine poser. Sydd en jeg og,de var raske å lage. God helg.

Mosbøjenta sa...

Fine poser Haldis ;) Skal lage noen til jul jeg også. God helg til deg også ;)

2ne sa...

Søte poser :-) Ønsker deg en god helg

Lovise sa...

Så koselig det var med de posene. Det er jo mye hyggeligere å bruke de enn vanlige kjedelige plastposer.

QuilteMållika sa...

Nydelige "brødposer", og smarte de posene du har laget til kakeformer. Fine gave-ideer!