torsdag 17. desember 2009

Strikkepinnemappe.

Fekk ei bestilling på ei strikkepinnemappe, slik vart den. Litt vanskelig å velge farge og stoff så andre skal like, ønsket var blå/grønn. Det er mammaen til ein kollega som skal få den i julegave.
Dama som skal ha julegava brukar ikkje data derfor kan eg legge ut bilde. Har sydd litt andre julegaver og, dei blir lagt ut i romjula.


Har brukt bordvatt til mellomlegg, neste skal eg bruke Solidott, det var ein ide eg fekk på ein blogg. Blir litt tjukk og ikkje så fin når det blir rulla sammen.

3 kommentarer:

Odins lille hjørne sa...

mottaker blir nok veldig fornøyd med denne! Den var kjemefin!!

Grethe sa...

Den er nydelig - herlig fargevalg.
Så flink du er, klart mottakeren blir fornøyd.
Ønsker deg en fin fredagskveld :0)

annemariesquilt sa...

Så flott ide..
Jeg kommer bare innom for å ønske deg en riktig god Jul og et godt Nyttår, håper vi sees etter nyttår også. ( Hmm ja jeg vet det er litt tidlig men jeg skal reise bort ;-)) )