lørdag 29. september 2007

Tagget.

Eg har blitt tagga:

Reglane:

  1. Link tilbake til den som har tagget deg og skriv reglene.
  2. Fortell 7 ting om deg selv, både seriøse og mindre seriøse.
  3. Tagg 7 andre bloggere og skriv en link til dem.
  4. La disse få vite at de er tagget ved at du skriver en kommentar i deres blogg.

Dei sju punkta om meg er:

  1. Jobbar som fagarbeidar i barnehage.
  2. Likar veldig godt å sy.
  3. Likar godt å gå på fjellet, men symaskina vinn ofte fritida mi.
  4. Blogging og lære nye ting med datamaskina synest eg er veldig kjekt.
  5. Latteren satt laust når eg las trilogien til Anne B.Ragde.
  6. Har slange/orm fobi -trudde slangane var overalt i sydligare strøk heilt til eg var i Spania i 1999.
  7. Blir glad i dyra jentene min har, felle tårar når dyra er vekk.

Er vanskelig å tagge sju andre, ser i bloggene at dei fleste er tagget. Må berre seie at det er utrulig mange fine blogger som eg besøker kvar dag. Det er mange kreative damer rundt om i landet.Ønsker alle ei riktig god helg.

Ingen kommentarer: