lørdag 1. mars 2008

Pulverheksa.

Dette prosjektet held eg på med no.Kjøpte denne boka på salg i 2004.Tok den med i barnehagen og den vart veldig populær i lesestundene.Ein av mine kollegaer vart så begeistra. Etter ho var på teater som gikk i januar laga ho alle figurane.Eg er imponert,ho syr ikkje, har brukt limpistol og farge.Så kom ein sms til meg ein dag, ho trengte sydame. Ho måtte ha veske til dei,eg sa ja.Kan ikkje seie nei til eit så spennende prosjekt,men korleis skulle den vere! Har tenkt og kommet så langt som dette.Sidene og bunnen er nesten ferdig,skal lage ende sider og etter kvart.
Dette er boka som alle figurane er laga fra.

Dette er lommer inni til å ha bøkene og cder. Dette er eine sida av veska,er ikkje heilt ferdig.





Alle desse skal bo nede i veska.




6 kommentarer:

Two sa...

Ja, har høyrt rykte om at du skulle lage ei veske! Den blir bra flott, du får kanskje begynne å produsere slike?

Inger sa...

For et kjempespennede prosjekt du holder på med.

annemariesquilt sa...

Heia for en flott gjeng . Håper de oppfører seg bra når de får plass i veska..
Gøyalt motiv på veska og den den er jo akkurat lik som boka!

Tina sa...

Hei Haldis. Du lurer på hva slags fleece jeg brukete på det brune teppet. Jeg kjøpte fleece som Olden forhandler. Flere quiltebutikker selger denne fleecen meter vis. Kjempe god fleece. Billige fleece tepper vil jeg ikke anbefale til en quiltetopp som du har lagt mye arbeid i. Lykke til med quilten :-)

LAPPEQURI sa...

Å for et artig prosjekt. Regner med de alle er sprekke ferig etter å få flytte inn i veska:-)
Ha ei kreativ uke:-)

pip sa...

Fantastisk ide med taske og dukkerne fra bogen, tasken bliver vældig flot, da vil da bestemt vække glæde, ha en god weekend.