fredag 3. oktober 2008

Vinnarlykke.

Jippi, eg var den heldige vinnar av 4 Lenes silketråd i haustfargar og plastmappe å oppevare dei i. I sommar meldte eg meg inn i Stitchingklubben på Jordbærstedet, fekk den første pakken når eg besøkte butikken i sommar. Ei hyggelig dame i butikken og mange fine stitchery i klubben. Når det var ferdig skulle ein sende bilde til butikken og så fekk ein eit lodd på gevinsten ( passa godt så det ikkje vart ein ufo). Denne gongen vart gevinsten min, kjempeheldig.

7 kommentarer:

Tingelingeling sa...

Så fint da! Og så artig at du vant!!!
Jeg er alltid imponert over ferdig arbeid!
Samtidig som at det er flott å være underveis....
Ha en riktig fin helg!
Hilsen Ingelin

LAPPEQURI sa...

Gratulerer:-)Flott premie
Ha ei fin og kreativ helg

Elin sa...

Gratulerer med gevinsten, eg oppdaga det for fleire dagar sidan! Du fortener det, det er sikkert.

Inger sa...

Gratulerer med flott gevinst. Hun har flotte premier hver gang, så det er en liten gulrot for å bli ferdig. Ha ei riktig fin helg.

Halling jenta sa...

Gratulerer Haldis:-) God Helg

Two sa...

Ja ei slik flittig og flink dame fortener å vinne! Gratulerer og sy i vei!

Elin sa...

Gratulerer, flott premie :D