søndag 26. august 2007

Angelina kurs.


I helga har vi vore 12 damer på Øyberg seter på Strynefjellet og hatt Angelina kurs. Overnatta på hytta til ei i klubben og sy kurs på kafeen. Siv i klubben har vore kurshaldar. Ny teknikk for oss alle. Har og fått innføring i Tyvekk, eit papir som forandra seg med varme. Har sydd augestikkaren Angelina og bokbrede.På baksida av bokbrede brukte vi cellofan som krympa ved stryking. Sydde rutemønster og det vart bobleruter ved stryking. Har hat ei kjempetrivelig og lærerik helg. Takk til Eva og Siv.

4 kommentarer:

Mallemor sa...

Jammen e vi flinke. Dette må vi gjere omatt. Eg har no heve meg over kjære jane. Hjelp og trøste meg.....

Two sa...

No først kom eg meg på pcen, og som vanleg ser eg at du er kjapt ute med innlegg. Ei kjekk helg ja, her var det mange medl. som forsømte seg altså, sjå kva flott vi laga!!

Anonym sa...

Det ser ud til at have været et spændende kursus, sjovt at bruge andre materialer og et flot bogomslag kom der ud af det, købte angelina fibre for et stykke tid siden, må vist til at eksperimentere lidt.

Anonym sa...

Du verden så flott dette ble. har selv prøvd angelina en gang, og likte veldig godt materialet. Kunne du tenkt deg å beskrive litt mer om hva "Tyvekk" går ut på? Ha ei riktig fin høsthelg.