lørdag 18. august 2007

Rockin' Girl Blogger

Eg er nominert av to stykker , føler meg æra for det. Den første var av Anni, den andre var av Strikkemor(o). Tusen takk. Anni likte mine arbeid og ufoene eg har tatt tak i i sommar. Har prøvd å legge ut ufoane på sida i bloggen, kanskje eg får ferdig fleire. Strikkemor(o) likar og det eg lagar, kanskje spesielt at eg som "godt voksen" driv med blogging. Eg er hekt, sjekkar alle bloggane på linklista mi kvar dag. Har blitt god venn med data maskina, prøver og feiler. Vil spesielt takke Juliann for god hjelp i starten med bloggen og Jørn med god hjelp til bildebehanlinga i bloggen. Eg blir inspirert av alle dei fine bloggane eg er innom. Mykje fin lappeteknikk, som eg ser mest på. Vil og takke for mange kjekke kommentarar eg får i bloggen min. Ha ei god helg alle som er innom.

Ingen kommentarer: