søndag 13. januar 2008

Django.

Egentlig ein trist dag,Django som har vore ein familiemedlem flytta.Han er seld til ei snill dame på Tjøme.Jentene mine har hatt han i to år.Til hausten skal dei nok begge vekk på skule og da måtte han selgast.Eg har møkka og fora, men å ri, nei det er han for høg til.Er no enda bestemor,eldste jenta har hunden Klara.Yngste jenta ga klar beskjed om at ho ikkje var ferdig med hest.Trudde at eg kunne vaske alle hestekleda,det gikk ikkje ,ho skal hjelpe ei venninde med hesten hennar allerede i morgo.Dei er dyrevennar disse jentene mine.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er trist når en må skille seg av med dyr, ikke minst når en har hatt de en stund og blitt glad i de. Det hjelper ikke om de blir solgt eller gitt bort, de er blitt et familiemedlem og plassen er tom. Hunden vår "Tussi" savner jeg enda, selv om det er 5 år siden ho døde. Vi hadde henne i 16 år, og ho forstod alt vi sa, og mere til! Det er no kjekt å stelle med dyr, og de er trofaste venner.

Anonym sa...

Å så fin den var, jeg er selv oppvokst med hester (travere)
Det er kjempe flott med dyr, hadde nok aldri klart meg foruten.