søndag 6. januar 2008

Ufo 3.

Dette er neste ufo. Desse heiter Julefrokost fra Quiltemagasinet 5/2007 av AnnKa. Sydde 8 stk. 4 ga eg vekk for 2 år sida i julegave. Desse 4 vart ikkje applikert ferdig, dei er quilta og lukkekanten er sydd på men så vart dei liggande i korga. Det er ofte slik at det ein ikkje har noko spesielt å bruke eller skal gi det vekk blir liggande. Kanskje eg skal lage meg ei" salgsbu" og selge det som er til overs! Blir fullt i skuffer og skap, stadig vekk nye fristande ting å sy, men må og ha noko å sy på. Kva er livet uten stoff og symaskin!

4 kommentarer:

Elin sa...

Takk for positiv kommentar! Eg har også 4 slike i ufo-haugen min, det er berre fjesa og broderinga som står att. Fint at du skriv i kva blad det stod, så eg slepp å leite gjennom heile bunken.
Eg har tinga heile 06-årgongen av det andre kviltebladet. Der står det kvar gong "mi favorittblokk", det er kjempekjekt og instruktivt.
Tør eg spørje korleis du la inn headingen din med den skrifta? Har du brukt paint eller noko?
Ha ei ny fin ufoveke!

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonym sa...

De var kjempe flotte, ønsker deg og dine et kjempe flott nytt år :D

Lovise sa...

Ja, der kjenner jeg meg igjen. Tenk om vi kunne selge det som ligger uten lukkekanter, uten bakstykker og det som er halvveis applikert......
He he, heldigvis er det ingen krise uansett:)
Det ligger godt der det ligger:)